top of page

PRIJIMAME NOVÝCH PACIENTOV

Zdravotná starostlivosť akú ste stále chceli

Vyberte si spôsob registrácie, ktorý vám vyhovuje:

Všetko vybavíme za vás! Prenesieme vám zdravotnú kartu
Zariadime komunikáciu s vašim doterajším lekárom a poisťovňou, ako aj prenos zdravotnej dokumentácie

Cez internet

-Vyplňte Dohodu o poskytovaní zdravotnej starostlivosti priamo na svojom počítači - formulár                               vytlačte a podpíšte 1 krát

-Doručte emailom, poštou alebo osobne do ambulancie 

Osobne na ambulancii

-Navštívte ambulanciu počas ordinačných hodín

-Vyplníme s vami Dohodu o poskytovaní zdravotnej starostlivosti 

*Poznámka:
Ambulancia si vyhradzuje právo vyžiadať doplnenie údajov alebo požadovať opätovné podanie žiadosti – vrátane podania žiadosti online namiesto osobne – v prípadoch, keď je to potrebné z kapacitných, administratívnych, bezpečnostných alebo medicínskych dôvodov. Cieľom je zabezpečiť správne preverenie údajov a plynulý a bezpečný chod ambulancie.

Postup registrácie nového pacienta

Aby registrácia prebehla rýchlo a bez zbytočných prieťahov, prosíme Vás o nasledujúci postup:

1. Vyplnenie a podpísanie Dohody o poskytovaní zdravotnej starostlivosti

– Dohodu nám môžete doručiť e-mailom, osobne alebo poštou.
– Podpisom Dohody vyjadrujete súhlas s našimi ordinačnými hodinami, režimom akútnych hodín, systémom objednávania a ďalšími internými pravidlami fungovania ambulancie.
– Pred odoslaním si skontrolujte, že všetky údaje sú uvedené správne (meno, adresa, rodné číslo, zdravotná poisťovňa). Nesprávne údaje môžu spôsobiť meškanie registrácie.
– Pri zasielaní poštou prosíme o čitateľný podpis a kompletné kontaktné údaje.

2. Uvedenie údajov o Vašom predchádzajúcom lekárovi

– Uveďte meno a adresu Vášho doterajšieho všeobecného lekára.
– Tieto údaje sú potrebné na rýchle vyžiadanie Vašej zdravotnej dokumentácie.

3. Vyžiadanie zdravotnej dokumentácie

– Po prijatí Dohody za Vás bezplatne vybavíme žiadosť o Vašu zdravotnú dokumentáciu.
– O jej doručení Vás budeme informovať.

4. Aktivácia registrácie

– Registrácia je platná od prvého dňa nasledujúceho mesiaca, v súlade s platnou legislatívou.
– Do tohto dátumu zostávate vedený/á u svojho pôvodného lekára a môžete využívať jeho zdravotné služby.

5. Prvé vyšetrenie v našej ambulancii

– Po doručení dokumentácie Vás kontaktujeme a dohodneme termín na vstupné alebo preventívne vyšetrenie.
– Pri prvom vyšetrení doplníme všetky údaje potrebné pre vedenie Vašej zdravotnej karty.

Všeobecné podmienky pre poskytovanie zdravotnej starostlivosti TU

©2023 by IBN SINNA

bottom of page